Jumaat, 28 Ogos 2009

Rayuan buat pengunjung blog ...


Salam ....
1. Saya amat berterima kasih kepada semua pengunjung blog ini ...
2. Paparan yang disiarkan dalam blog ini adalah maklumat untuk dikongsi bersama ...
3. Maklumat ini diperolehi daripada berbagai sumber ...
4. Segala maklumat yang dipaparkan bukanlah menggambarkan pandangan peribadi blogger seperti catatan di bahagian bawah blog ...

Segala komen yang diberikan dalam blog ini adalah pendapat individu dan bukan menggambarkan pandangan pengendali blog.
© 2008 ZBO.


5. Blog ini telah dikunjungi oleh berbagai lapisan masyarakat dari seluruh dunia (maklumat dari NeoCounter seperti yang dipaparkan)
6. Saya memohon kerjasama anda untuk tidak menggodam (hack) laman ini ...
7. Saya dapat mengesan kegiatan berkenaan pada Selasa 25 Ogos 2009 . Saya memohon kepada yang berkenaan agar menghentikan kegiatan yang sia-sia tersebut kerana kegiatan itu menyusahkan ramai pihak.
8. Saya akui sememangnya ada di antara artikel yang disiarkan tidak memenuhi aspirasi sesetengah pihak.
9. Sebagai negara yang mengamalkan demokrasi ... hormatilah pandangan pihak yang tidak sehaluan dengan kita ... apa salahnya ...
10.Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan artikel berkenaan ... ayuh sila berikan komen dalam sudut ulasan. Insyaallah ulasan anda akan disiarkan tanpa edit.

ZBO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan