Jumaat, 30 Januari 2009

Alhamdulillah ...

Assalamualaikum,
Saya nak kongsi satu berita gembira dengan semua warga ex Teknik yang mengenal saya. Pagi tadi saya bawa abang saya yang sudah berumur 49 tahun ke MAIS untuk memeluk agama Islam. Alhamdullialah sekarang abang saya dah jadi Islam. Pada sesiapa yang kenal abang saya, dia bernama Assok. Sekarang nama dia Amir. Dulu selalu saya doakan Allah dapat memberi hidayat kepada keluarga saya supaya mereka menerima Islam. Semalam dia datang berjumpa dgn saya dan melahirkan hasratnya utk peluk islam. Saya terkejut dan kagum dengan kuasa Allah. Sekarang saya cuba nak pujuk ibu kandung saya......doakan lah untuk saya ....dan keluarga saya...Peringatan. ..Kita dah hampir sampai ke penghujung nyawa kita......sudah ke kita sedia untuk berjumpa dengan Pencipta kita...jgn marah..nasihat dari saya je..Murali Abdulah

Catatan
Alhamdulillah syukur ... Murali, sesungguhnya memeluk Islam itu adalah hidayah Allah ... Alhamdulillah anda dan abang anda telah memeluk Islam ...
ZBO

Tiada ulasan:

Catat Ulasan