Khamis, 2 Julai 2009

Orang Makan Orang !!!!


PERINGATAN!!!
Gambar-gambar yang disiarkan dibawah agak menggerikan kepada yang lemah semangat, tidak digalakkan melihat..

Kejadian dikatakan berlaku di wilayah selatan Thailand yang telah lama bergolak, Mayat pula kemungkinan besar mayat orang Islam berdasarkan kain kapan dan keranda yang kelihatan.

Inikah yang dikatakan Bangsa Siam Perut Hijau yang terkenal dengan kekejamannya?

Berapa ramaikah Jenazah orang Islam yang telah menjadi hidangan mereka??

Wallahu'alam...


Dok kerumun apa tu??

Hah!! Mayat yang dibuka kain kapannya ?

Kenapa mayat ni dipotong-potong?

Macam dah biasa saja..

Bergotong royong macam kat rumah kenduri pulak..

Kepala ni.. kena potong biar putus..

Isi perut kena buang..


Potong bagi kecil-kecil sikit..

Kulit kepala disiat.

Isi kat kepala ni.. kena buang ni..

Antara tengkorak dengan orang tua ni.. aku
nampak muka orang tua ni lebih menggerunkan..


Sedang menggoreng..

Siap... boleh makan dah..

Kepada sesiapa yang pandai tentang superimpose photo, tolong sahkan adakah semua gambar-gambar diatas ni original atau telah diedit.. Dan kalau ada yang lebih mengetahui tentang kejadian dalam gambar ni.. Untuk apa semua ini? Babi dah mahal sangat ka sampai mayat pun dimakan?

Bagaimanapun.. aku rasa nasib mayat ini lebih baik dari seorang perempuan yang mayatnya telah diletupkan dengan C4 di Malaysia.. kesian perempuan itu.. kalau tak ada gambar tak ada sesiapa pun yang akan kenal dia, melainkan mereka-mereka yang telah kenal dia.

Sumber: klik sini

11 ulasan:

  1. sila tengok pic 5 trakhir dan pic terakhir...pinggan mee dan nasi tu telah wujud sejak proses lapah tulang tengkorak lagi kan.... dalam pinggan tu bukan orang tapi mee dan nasi tadi la.... hurmmm.....

    BalasPadam
  2. Gilo r mu er wt video

    BalasPadam
  3. Gambar sdg mengoreng tu xder api pun,nmpak wayar jer,dapur pun x nampak...tp berdasarkn mayat,mcm mayat betol,xder darah dah yg mgalir..daging dan tulang pn nmpak mcm betol jer...sb aku penah tgok org kna sembelih...

    BalasPadam
  4. korang nie sikit2 islam2 sikit2 islam...mcm agama islam je ada ada kt dunia nie..dah xda benda lain ke nak ckp..org yang bukan islam pun dah muak dengar tau x tp simpan dalam hati je..gmbar nie diaorg buat bedah siasat la kes bunuh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kurg ajar ko..ko xnk dgr sudah laa..lau ko bkn islam xpyh nk mngata laa...ini ke y agama ko ajar?? bagus sgt laa tu? agama ape y ajar cm tu..

      Padam
  5. ...tipu belaka...jgn sesekali percaya....

    BalasPadam
  6. Kejadian ni btol2 belaku n masih lg blaku pada zaman sekarang...
    Kamu semua xkn pecaya sbb xpnah lihat kejadian ni di depan mate..

    BalasPadam
  7. wat da fuck.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!....orang lapar...makan la...xkan nnk tido main bola plak.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. gila kalek................

      Padam
    2. anjing yang kawak gitu...........

      Padam
  8. ad yg mw gw makan?

    BalasPadam